Mieliśmy przyjemność stworzyć dla globalnej kacelari prawniczej DLA Piper doświadczenie w metaversie na galę z okazji 15-lecia działalności firmy w Polsce. Jeśli jesteś ciekawy jak wyglądało to doświadczenie zapraszamy do przeczytania naszego krótkiego artykułu

15 września 2022 roku odbyła się gala z okazji 15-lecia działalności firmy DLA Piper w nowo otwartym ArtBox Experience w Fabryce Norblina w Warszawie. Na zaproszenie firmy DLA Piper oraz naszego partnera agencji marketingowej John Weston przygotowaliśmy “metaverse experience” czyli doświadczenie w wirtualnej rzeczywistości pozwalające zobaczyć jak wygląda jeden z pierwszych metaversum a także jakie możliwości ono przynosi.

Przygotowaliśmy dla gości gali wirtualną przestrzeń stworzoną w oparciu o dedykowany kontent dostarczony przez DLA Piper oraz naszego partnera firmę John Weston. W tej wirtualnej przestrzeni zbudowanej na wzór Muzeum Luwr oraz siedziby kancelarii umieszczone zostały takie materiały jak filmy, zdjęcia reklamowe oraz inne treści marketingowe obrazujące pracę i działność kancelarii.

Każdy z uczestników gali miał możliwość wejścia do wirtualnej przestrzeni za pomocą gogli do wirtualnej rzeczywistości Meta Quest 2. Goście mogli za pomocą intuicyjnego narzędzia stworzyć własnego awatara, który reprezentował ich w tej wirtualnej przestrzeni. Poruszając się w ciele awatara zwiedzali oni kolejne pomieszczenia, oglądając umieszczone tam obrazy, dzieła sztuki, filmy, a także prowadząc rozmowy i bawiąc się w mini-gierki. Goście oprowadzani byli przez przewodnika łączącego się z nimi zdalnie z innej lokalizacji niż samo miejsce gali. Przewodnik znajdował się w tym czasie w salonie Oaza VR na Wilanowie w Warszawie i stamtąd oprowadzał gości gali po wirtualnej przestrzeni. Omawiał z nimi możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość oraz jaki potencjał ma wykorzystanie metaverse w trakcie takich wydarzeń oraz w codziennej pracy kancelarii. Samo doświadczenie było również widoczne dla osób nie posiadających gogli poprzez transmisje w czasie rzeczywistym na ekrany monitorów i telewizorów.

Ponadto podczas samej gali dostępne były dla gości, stanowiska wirtualnej rzeczywistości przeznaczone do innych rozrywkowych doświadczeń. Mogli inni spacerować po desce zawieszonej nad przepaścią, skakać ze spadochronem lub też w kostiumie wingsuit pozwalającym na uprawianie base jumpingu lub też wspinać się po widowiskowych trasach wspinaczkowych. Możliwe było również zwiedzanie głębin oceanu jak też wspólne tworzenie niesamowitych rzeźb i dzieł sztuki 3D.

Nasza firma Oaza VR była odpowiedzialna nie tylko za stworzenie metaverse experience, ale zapewniła również sprzęt VR , aplikacje VR oraz wykwalifikowany personel do obsługi stanowisk. Jeśli podobało Ci się to co stworzyliśmy dla firmy DLA Piper oraz naszego partnera firmy John Weston, skontaktuj się z nami. Chętnie przygotujemy podobne atrakcje również na Twoje wydarzenie lub inny rodzaj eventu który organizujesz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *